Inschrijfformulier S.V. NOVA

Als jij lid worden van NOVA klik dan hier. Of als je meer te weten wilt komen over NOVA, dan kun je een mail sturen naar IkWilLidWorden@sv-Nova.nl. Dan mailen wij je een antwoord op je vraag of vragen.

Nieuw Ledenportaal

Ook bij NOVA gaan we met onze tijd mee. Je zou het haast niet geloven. We lopen dan weliswaar 3 decennium achter. Toch staat innovatie niet voor niets. (Geen paniek bij ons nog steeds geen inflatie voor het lidmaatschap, zelfs niet op het bier)

Vanaf heden beschikken wij over een ledenportaal. Het ziet er niet zo hip en modern uit als andere sites, (Dit zodat onze oude leden en donateurs niet van hun barkruk vallen) Maar het werkt als een tierelier.
Nu hoor ik je denken “wat heb ik daar nou aan”. Nou dat zal ik eens vertellen.
Als je als lid bent aangemeld kan je vanaf heden je eigen gegevens aanpassen. Nu hoef je niet meer te wachten tot de secretaris eindelijk klaar is met zijn middagdutje en zijn mailbox een keertje op orde heeft. Krijg je de WééPéé tenminste op het juiste adres, je Weekmail in de juiste Inbox en betaal je de contributie via de juiste rekening.

Ook kan je alle weekmails en andere berichten terugvinden die ooit naar je mailbox verstuurd zijn. En de jaarverslagen.

En belangrijk hier vind je vanaf nu de facturen voor je lidmaatschap.
*Binnenkort is er misschien wel meer mogelijk

WP ‘s online

Ze zijn eindelijk beschikbaar veel lees plezier.

(Tip!! van de redactie pak er wat te drinken bij!!)

Barblad oude bar verkoop

De oude bar van de SooS is afgelopen maanden vervangen door een gloednieuwe mooie bar! En nu horen we jou denken, kan ik dan nooit meer een biertje drinken aan de oude bar? Wanneer was dan mijn laatste keer dat ik een biertje op de oude bar gezet heb? Maak je geen zorgen! Jij kunt je eigen stukje barblad van de oude bar kopen voor thuis. Dan kun je voor eeuwig bier blijven drinken aan de oude bar. Hoe gaaf is dat?!?

Met het kopen van zo’n stukje oud barblad heb je niet alleen een mooie herinnering aan de oude SooSbar, nee, je helpt NOVA ook om de nieuwe bar te bekostigen. Want zo’n nieuwe bar is helaas niet gratis. We zullen de stukjes oude bar verkopen voor €15,- per stuk.

Wat krijg je?
– Een stukje barblad van ongeveer 14 bij 12 cm
– Een mooi doosje om je stukje in te bewaren
– Hopelijk een goed gevoel dat je een beetje hebt kunnen bijdragen aan de nieuwe bar.

Stukjes Bar zijn te verkrijgen aan de Kassa in de SooS

De nieuwe Bar

Zoals het al in de wandelgangen te is horen krijgen we een nieuwe bar, natuurlijk ben je nu heel nieuwsgierig naar hoe deze er uit gaat zien, gelukkig hebben we voor jou een paar manieren om je een beter beeld te geven. zo vind je hier het plan in pdf format en hier een dagelijkse update op Facebook.

Solliciteren bij NOVA

Een van onze vacatures gezien, maar twijfel je nog? Wandel dan even binnen om te vragen of je kunt helpen. Vind je het leuk om te koken? Of ligt je interesse meer in de geluid- en lichtinstallaties? Vraag dan bij het bestuur om de mogelijkheden. Je bent vrij om verschillende commissies uit te komen proberen.

Nieuw Privacy Beleid

Binnen heel Europa is er momenteel de trend om mailtjes te versturen met betrekking tot de nieuwe wetgeving van AVG (Algemene Verordering Gegevensbescherming). En vooral de nieuwe vormen van privacy beleid die hierdoor ontstaan. Ook NOVA kan hier niet onderuit komen en doet gezellig mee. Want ook binnen NOVA, hoe open we als vereniging ook zijn, hechten wij waarde aan privacy.

De nieuwe wetgeving betekent een belangrijke uitbreiding van jouw bestaande rechten met betrekking tot de privacy en de beveiliging van jouw gegevens, en een verbetering van de bescherming van jouw persoonlijke informatie, iets wat wij zeer serieus nemen. We hebben die positieve veranderingen dan ook verwerkt in ons nieuwe privacybeleid. In het privacybeleid lees jij hoe we jouw persoonlijke gegevens verzamelen, opslaan en verwerken en hoe je contact met ons kunt opnemen om jouw rechten uit te oefenen.

Je hoeft op dit moment zelf niets te doen, maar als je er graag meer over wilt lezen, kan je op elk moment ons privacybeleid raadplegen. Op de site is de Privacy statement van NOVA te vinden, https://sv-nova.nl/nova/privacystatement/. Dit is een korte samenvatting hoe wij dit doen. Mocht je toch het gehele beleid willen inlezen kan dit worden aangevraagd bij het bestuur. Bij vragen kan je ook altijd bij ons terecht.